Saturday, May 20, 2006

Paris!

Kort bloggis idag, som inte handlar om politik (mer än indirekt eftersom mitt dåliga koldioxidsamvete gjort sig påmint) - jag ska åka till Paris och hälsa på Jenny! Eftersom jag aldrig varit i Paris ska det bli riktigt kul. Jag inbillar mig dessutom att tre dagars paus från manusskrivande och avhandlingsarbete bara är bra för kreativiteten.

Nu ska jag återgå till att göra spännande experiment! På måndag börjar vi nämligen packa ihop labbet, inför flytten till Ångströmlaboratoriet, så det gäller att få klart så mycket som möjligt innan dess.

2 comments:

Anonymous said...

Ha en trevlig resa och ett stort Grattis! på den stundande födelsedagen.

Maria Abrahamsson said...

Tack, tack! Parisresan är dock inte i anslutning till födelsedagen, utan först i juni, men det hindrar ju inte att båda förhoppningsvis blir trevliga.