Monday, January 30, 2006

Bra dagar och andra dagar

Vissa dagar är bra dagar alldeles av sig självt. Andra dagar behöver man få må-bra känslan alldeles utifrån. Just idag har varit en sån dag, och men så, nu ikväll när jag egentligen skulle lägga sista handen vid mina två forskningspresentationer inför morgondagen så kikade jag in på Kristinas blogg, och hittade den här historien (på engelska). Och så blev jag alldeles glad igen! Och fick massor med ny inspiration till mina presentationer, så nu ska jag avsluta bloggandet och ta tag i presentationerna istället...

2 comments:

Clivia said...

visst är det en underbar historia! Jag har levt på den hela veckan, funderar på att klippa ut den ur tidningen också...

Maria Abrahamsson said...

Ja, och så som min måndag var så var det verkligen en lisa för själen att läsa den historien på kvällen!