Tuesday, September 02, 2008

Kvällsnoteringar

Jag bryr mig inte så där väldigt mycket om fotboll, men efter att ha läst den här totalsågningen känner man ju att man nästan blir nyfiken... (Oroa er inte, jag sa nästan, än har jag inte genomgått någon total personlighetsförändring, även om man förstås kan börja undra efter vårens alla konstigheter som ju nästan innefattade att spela fotboll - men som tur var (för laget i alla fall) så krockade ju spelschemat lite olyckligt med båda bröllopen.)


Och i brist på bättre sysselsättning (ehrm, nej jag försöker inte alls slippa undan den halvtråkiga upppgiften att lägga in referenser i ett manus, hur kan någon tro det?) så kommer det ett par foton från ett av de nämnda bröllopen.







För övrigt är det ju september nu, vilket torde betyda att sommaren är officiellt slut och att hösten är här. Och då borde man ju kanske summera lite, men det får bli en annan dag. (Här kan inte den svenska definitionen om dygnsmedeltemperatur över 10 grader celsius användas, eftersom det nog överhuvudtaget inte tänker gå under den temperaturen än på ett par månader, tidigast...)

1 comment:

[cmh] said...

Dessutom så regnade det under större delen av matchen...