Tuesday, March 17, 2009

Bloggstafett

Här kan ni läsa mitt inlägg i radioprogrammet Klotets bloggstafett. Enligt uppgift (hoppas att det stämmer eftersom jag släpade mig upp redan 5.30 imorse på grund av detta) lär man kunna höra min ljuva stämma (nåja) i programmet som sänds imorgon, under säkert 15 sekunder eller så. Och nej, inga smartgrids. Det blev bilar och solenergi och sånt istället. P1, imorgon kl 13.20, eller repris torsdag kl 19.03. Svenska tider förstås. Nu ska jag dricka kaffe...

3 comments:

Anonymous said...

15 sekunder? Räknas det in i dina 15 minuter av kändiskap eller rundas det av till noll?

Lyckades du vurma lite kring din egen forskning, eller var tiden för kort?

Maria Abrahamsson said...

Tja, jag vet inte riktigt. Misstänker att mina 15 minuter redan är förbrukade så det räknas nog inte :-)

Oliv said...

Hej Maria,
kolla gärna in hos oss igen. Det finns litet frågor som jag tror att bara du kan besvara.

Mvh / Marie-Louise på Klotet