Wednesday, April 09, 2008

Jo, jag lever...

Datorn gör det inte. I bästa fall lyckades jag rädda det mesta av det som fanns på hårddiskarna. Inklusive min nästa presentation, så jag slipper i alla fall göra 60 nya bilder innan måndag. Alltid något...

Och annars? Jo, bortsett från att jag fortfarande inte lyckats beställa någon ny dator (av oklara skäl som varken jag eller banken eller de jag talat med på datorföretagets kundtjänst begriper - det verkar som om mitt visakort funkar utmärkt for alla sorters inköp utom datorer...) så finns det små ljuspunkter i tillvaron. Som den fd kollegan som var förbi igår med "specialimporterat"costa ricanskt (så kan det knappast heta?) kaffe åt mig. I klartext tror jag det betyder att det visade sig att kaffet var för starkt för dem. Mig passar det utmärkt. Dessutom är gratis gott.

No comments: