Wednesday, March 07, 2007

På plats

Då är jag på plats i nya lägenheten. Efter diverse trassel är telefonen inkopplad igen och med lite tur ska det finnas bredband from slutet på nästa vecka, så nu är det bara en massa flyttkartonger som ska packas upp, en massa papper som borde sorteras/slängas/sättas in i pärmar och så förstås fixa det där eviga lampproblemet. Spenderade eftermiddagen igår med att försöka köpa lampor - lyckades med två, men behöver en till... Och då besöktes ändå IKEA, lampmagasinet, Cervera och Bauhaus i detta syfte. Dessutom blev det besök på två av de stora elektronikkedjorna. Men snart ska det nog vara ordning. När jag har hittat laddaren till kameran kan det tänkas att det blir en bild eller två från mitt nya hem.

1 comment:

Alice said...

Jag känner igen "lampproblemet". Vi har bott i den här ,lägenheten snart 1.5 år men vi saknar två lampor. Jag antar att jag borde skämmas lite över min lathet...men jag väljer att ignorera alla skamkänslor och riktar all min uppmärksamhet på godisskålen och ett gammalt avsnitt av "Skärgårdsdoktorn" Hihihi

Vad roligt med inflyttning. Lycka till med att packa upp allting!