Monday, October 23, 2006

Inlämnat!

Ja, nu är den faktiskt ivägskickad, tillsammans med alla andra grejer som ska med av administrativa skäl... Så nu ska vi väl bara se om om allt har funkat också, det märks när jag får korrekturet, men det ska jag inte bekymra mig om innan jag har fått sova några timmar till. (Jag skickade den sista avhandlingsfilen 3.37 inatt) och det sista(?) administrativa joxet alldeles nyss.

Men innan jag går hem och sover så ska jag säga TACK! till alla som hjälpt till med korrekturläsning, figurer, mat & fika, sällskap under helger och sena kvällar och bara så där varit mentalt stöd i största allmänhet.

3 comments:

Anonymous said...

Så nu kommer altså din blogg att upphöra eller byta namn? Du är ju inte doktorand längre. Grattis!

Markus "LAKE" Berglund said...

Jag har samma fundering som Dibasen. Och Grattis från mig också!

Maria Abrahamsson said...

Nej, jag är fortfarande doktorand - själva försvaret av avhandlingen kommer inte att ske förrän 1 december, och så ska man ju faktiskt bli godkänd också....så ni får nog vänta med grattishälsningarna tills dess. Men tack ändå :-)

Och vad beträffar bloggen så kommer den nog att finnas kvar, men jag får väl komma på ett nytt namnpå den...