Friday, February 24, 2006

Äntligen foton

Ja, nu har jag äntligen haft tid att kolla lite på några foton jag tog när jag var i Småland i början på februari. Bland annat slog det mig hur lika min pappa och min bror är. Och hos mina syskonbarn kan jag se likheter med både deras föräldrar och deras farföräldrar ibland... Nå, här kommer några foton i alla fall.

Mitt yngsta syskonbarn tycks ha ett visst
kameraintresse... Även om det kanske
underlättar att ha själva kameran med också,
och inte bara objektivet.












Mitt äldsta syskonbarn var dock lite trött efter en låååång vecka i skolan...

Och till sist blir det bild på pappa och Isak, och sen får det vara nog med bloggande för idag.

2 comments:

Anonymous said...

Jättefina foton, Maria1
Jonny blev alldeles lyrisk över dem, och han är minst sagt petnoga när det gäller foton.

Maria Abrahamsson said...

Tack! Även om det finns många uppenbara förbättrings-möjligheter också... Och jag misstänker att vi har en annan gemensam bekant som är ännu mer petnoga med foton än sin pappa, som säkert kan komma med ännu fler förbättringsförslag, hoppas jag i alla fall! :-)