Wednesday, December 21, 2005

Vad det här ska handla om...

Ja, till sist kunde jag helt enkelt inte motstå frestelsen längre, och nu har jag alltså bestämt mig för att börja blogga. Fast jag vet att jag inte riktigt har tid, egentligen. Så, vad ska det då handla om här då?

Det blir säkert en hel del politik, och ett och annat inlägg om sådant som upprör mig i nyhetsrapporteringen (nej, det är inte nödvändigtvis samma sak). Sen kan man väl tänka sig att det blir lite spaningar om andra saker också, om tillståndet i världen, i stort och smått. Och kanske andra mindre tunga ämnen som exempelvis whiskey, choklad och annat som gör mig glad. Vi får väl se helt enkelt... Uppdateringsambitionen är ganska måttlig. Ett par inlägg i veckan eller så.

2 comments:

Anonymous said...

Att du uppskattar choklad kan möjligen vara ett släktdrag men jag hade inte en aning om att du uppskattar Whiskey, kanske blir det folk av dig med när du blir lika gammal som jag!
Storebror

Anonymous said...

Dude. När jag anpassat mig till Uppsalas tidszon återkommer jag med mer eller mindre genomtänkta kommentarer.
H.