Tuesday, November 14, 2006

DN Debatt och pressmeddelanden

Idag har jag, Gustav, Mattias, Johan, Ilan, Fredrick och Annie en artikel på DN debatt, som handlar om att förnyelsen av centerpartiet inte får stanna av. (Artikeln är inte on-line ännu så jag kan inte länka till den just nu - det får komma senare.) Rubriksättarna på DN har lyckats ganska bra, det är egentligen bara ett enda litet ord som inte riktigt stämmer. Rubriken i DN lyder "Väljarflykt hotar när centern överger sin förnyelsepolitik" och hade man bara bytt ut "när" mot "om" så hade det speglat artikeln alldeles utmärkt.

På jobbet idag ska jag skriva underlag till pressmeddelande om min avhandling. Det var länge sen jag skrev ett pressmeddelande överhuvudtaget, så det ska bli lite kul att göra det igen.

2 comments:

Markus "LAKE" Berglund said...

Bra skrivet! Word på den.

Artikeln ligger ute nu.

DN-Debatt

Johan Lundgren said...

Mycket trevlig läsning. Kul att se att gamla CHF takter sitter i.