Monday, November 20, 2006

Besöksstatistik

Idag har antalet besökare på bloggen plötsligt rasat i höjden, och typ fördubblats eller mer än det, jämfört med en vanlig dag. Funderade på vad det berodde tills jag insåg att väldigt många av besökarna kom från politikerbloggen, som har återstartats idag. Så det är nog inte min galna pelargon som lockat hit folk, ändå.

Annars är det mycket festförberedelser och disputationsförberedelser i största allmänhet nu. Det mesta ska bli klart den här veckan, så att jag slipper göra det nästa vecka, när jag bara ska vara nervös i största allmänhet :-)

2 comments:

Anonymous said...

Det är nog mest för att man blandar ihop dig med en annan Maria Abrahamsson :)

Maria Abrahamsson said...

Jo, det tror jag också - men likväl så är jag rätt säker på att ökningen av antalet besökare i måndags berodde på återlanseringen av politikerbloggen.