Saturday, September 29, 2007

En annan sorts humor

Någon hittade hit till bloggen genom att googla "roliga sidor". Det i sig är kanske lite märkligt, men ännu konstigare är att personen bakom googlingen, efter att ha klickat sig runt här ett längre tag, väljer att surfa vidare till ångestgrottan.* En annan sorts humor helt enkelt.


*Nu brukar ju inte [cmh] skriva så ångestfyllda inlägg i och för sig, så innehållet lever kanske inte helt upp till namnet, men ändå. Du börjar på "roliga sidor" och slutar på ångestgrottan...

4 comments:

Anonymous said...

Skönt att se att du är på plats och vid gott mod! Och snart en egen lägenhet också! Risken är stor att du får bjuda två jobbtrötta globetrotters på Gevalia någon gång framöver...
PoK PoK

Maria Abrahamsson said...

Gevalia är det inte så gott om här, men annat kaffe ska nog kunna ordnas i alla fall, det lovar jag. (Ja ni kan ju ta med gevalia förstås, då kan vi åstadkomma det utan problem). Känn er synnerligen välkomna - jag ser fram emot ett besök!

mattiaseklund said...

Gevalia är (stryk) det (/stryk) inte så gott. Men det kanske kan ge en känsla av att vara hemma... Har du fått några cravings än?

Maria Abrahamsson said...

Tji cravings. Det narmaste man kan komma ar att jag tror att jag kommer fa seriosa cravings for blabarsbagels den dagen jag flyttar harifran.