Wednesday, September 02, 2009

Jag är orolig...

...och det borde ni också vara.

För häromdagen klickade jag mig fram till DN.se, och den enda nyhet som lyckades intressera mig så mycket att jag klickade mig vidare till den handlade om att KFF visst vunnit över Hammarby i en fotbollsmatch...

Uppdatering:

Jag har nu insett att detta förstås bara var en reaktion på att collegefotbollssäsongen just tagit sin början här och att somliga i min bekantskapskrets har vissa problem att föra intelligenta samtal om ämnen som inte inkluderar just amerikansk fotboll...

2 comments:

chall said...

tänk, snart kan du läsa tidningen i pappersformat på morgonen.... *avis*

själv skrev jag ett sms med ljungberg i - även det väldigt konstigt ;)

hoppas det går bra med allt!

Anonymous said...

Hej hej Jag är webbredaktör på Naturvetarna och vi vill utveckla samarbete med bloggar inom naturvetenskap och vill därför komma i kontakt med er på den här bloggen. Kan ni kontakta mig?
vänligen Rosemari S

Min epost
rosemari punkt sodergren
snabela
naturvetarna
punkt
se